IZABELLE & SUZETTE - 18 ÅR - PLUGGAR NATURVETENSKAP

VASAGATAN


Vad har ni på er?
Izabelle:
byxorna har jag köpt i Göteborg, jackan Stadium och skorna är ett par Converse.
Suzette: de gröna jeansen kommer från Åhléns, skorna och jackan kommer jag inte ihåg var jag köpt.
 

Hur brukar ni tänka när ni klär er på morgonen?
Izabelle:
Jag klär mig efter humör, beroende på hur jag känner mig. Vissa dagar klär jag mig till exempel bara i svart, för att jag inte vill sticka ut så mycket.
Suzette: Jag gillar att sticka ut med lysande färger, som rosa eller knallblått. Jag använder ofta knästrumpor och leggins, för att de är sköna. Idag fick jag däremot lov att ta jeans, det var så kallt ute.







Kommentarer
Postat av: annawii

Snyggt! Kul med lite pastellfärger som piggar upp i tråkvintern :)

2010-02-11 @ 07:25:42
URL: http://annawii.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0